31 Ocak 2014 Cuma

BU NASIL DÜNYA


21.yy dayız.Yani  milattan sonra;20 tane yüz yılı geride 

bırakmışız.Bir o kadarda milattan öncesi var.Epeyce yıl eder 

sana.İnsanlık ne alemde diyeceğim.Bu kadar yüz yıl 

yaşamış.Doğruya güzele kaç adım atılmış?
   
  Hala insanlar öfkelerine yenik düşüp en ilkel tepki :Öldürmeyi 

düşünüyor ve öldürüyorsa  ilk insanlar gibi.Nerede gelişmişlik, 

uygarlık.
         
        Gazetede gördüm. Daha çocuk.Annesini  “seven adam” 

vuruyor.Babasını  hapishanede ziyarete  gidiyor diye.Bunun neresi 

sevgi?Bu nasıl kıskançlık?
  
  Bir başka  ise . Yol verme yüzünden . “kadın sürücünün kullandığı araba yol kesiyor.  Yanındaki yaşlı adam 

çıkıyor. Tabanca ile ateş ediyor. Hiç bir şey olmamış gibi yollarına devam ediyorlar”

Bunlar beni en çok etkileyenlerde bir kaçı. Olan biteni  benim   kafam  açıklayamıyor. Yüreğim daralıyor. 

İnsanlığımdan utanıyorum.

           Konuyu sosyal,ekonomik,psikolojik boyutlarda düşünmek gerek.Üniversitelerde tez konusu 

oluyordur  herhalde!!!!


                           
                              Bu kadar zor mu eğitimli ,uygar birey yetiştirmek?       

                              Bu nasıl dünya böyle......        

Hiç yorum yok: