28 Şubat 2014 Cuma

KLASİK MÜZİK


28 şubat 2014-02-28
   sevgili Bilgisayar;
Bugün kısa şubat ayıda bitti.Gelelim mart ayına;Ne çok da yaşanacak gün  var.Her ay yapılacaklar listesi ay sonunda kontrol edilip yapılanlar listesine çevriliyor.Okunan kitaplar.Bitirilen işler.Seyredilen sinemalar.Gidilen konserler.Konserler dedik de…
                        Uzun zamandır  klasik müziği canlı dinleyememiştim.Geçen gece Borusan  Flarmoni nin konseri harikaydı.Klasik müziği canlı,sesleri daha iyi duyarak dinlemeyi özlemişim.
                                         
Diğer sanat dallarında olduğu gibi  klasik müzik  de öğrenilebilen,öğrendikce sevilebilen,insan ruhuna iyi gelen şey.Deneyin derim.iyi geldiğini göreceksiniz.


NİYE TADİLAT VAR ADI ALTINDA  YASAKLANDI.YILLARCA  ATATÜRK KÜLTÜR MERKEZİ AÇILMADI.ANLAYAMIYORUM!!!!!
                     Gene gerildim.Bunaldım Daraldım…Of Of Of




 Bu da Klimt den iki resim....

Hiç yorum yok: