2 Ocak 2011 Pazar

AYLİN İN TARİFİ-YEŞİL ÇAY

Sözüne güvendiğin, sohbetini sevdiğin,görüşlerine katıldığın arkadaşların vardır.Uzun yıllar aynı ortamda çalıştığın:Birçok şeyi   paylaştığın.
Üzüntülerini azaltan ,sevinçlerini artıran dostluklar kurmuşunuzdur.Bu dünyada yalnız olmadığınızı hatırlatan .                                                                   
İştye Aylin de böyle arkadaşlardan.Bana verdiği tarifi sizlerle de paylaşayım istedim.Ben ona biraz votka biraza da buz koyup şerefe dedim.Dostluğumuza.....Dostluklara...





Dantel gibi örülmüş güzel Egenin bir koyu.
Ve sevgili Aylin den  sıcak yaz günlerini hatırlatacak soğuk içilen yeşil çayın  tarifi:
-bir bardak soğuk yeşil çay
-bir bardak sade soda.
-yarım limon suyu.
Size hepsini karıştırıp içmek kalıyor.Yorgun eve gittiğinizde sizi dinlendirecek,benim katkılarımla da içerseniz kafanızı boşaltmaya yardım edecek içeçeklerden biri.
Yeni yılın bu ilk pazar gününde  biraz da dinlenelim...



Hiç yorum yok: