6 Ocak 2024 Cumartesi

KARAİN MAĞARASI

 SEVGİLİ BİLGİSAYAR:

Antalya'dayım.Yeni bir yılın başlangıcını oralarda karşıladım.Hadi bakalım.Güzel güzel yaşayalım 2024 ü











KARAİN MAĞARASI:30 ARALIK 2023 ANTALYA

Denizden 450 m yükseklikteki mağaraya  ,

5000 yıl önce yaşamış antik çağ insanlarıyla  çıktım 465 basamak. 

       “Onlar kenardan yürüdüler.Kendi taş yollarından geçip  ulaştı mağarayaNe dediklerini anlayamdım.Ama hayalleri yetti bana.Düşündüm ki;

       Ovadaki vahşi yaşam,rüzgar yağmur sellerden kurtuldular,önce ısınmak için ateş yaktılar.

Sonra karınlarını  doyurdular beraberce.Avladıkları geyiğin eti lezzetli olmalıydı ki mutluydular.

       Zaman geçmiş olmalı.Ovaya yerleştiler.

Karain mağarası gökteki güneşe,aya bulutlara yakındı.

Tepelerden uzaktaki denizi de görüyorlardı. Karaya yerleştiklerinde adaklar sundular tanrılarına.

Ürün bereketli oldu,Av başarılı geçti,mutluydular.”

Ya işte böyle;

         Güneş battı,ay doğdu,mevsimler ve yıllar geçti .Ben de görmeye geldim mağarayı.

2023 yılının son günü.Şimdi anılar kalmış KARAİN MAĞARASI’ nın  duvarlarında .Bir de mutlu yarasa aileleri. 

Ben ise yeni yıl dileklerimi sıralayıp devam ettim bir başka antik şehrin yollarına.

         

         



Hiç yorum yok: