Bir baktım ki mayıs gelmiş.Yazacaklarım birikmiş.Resimlerim çoğalmış.
Yeni yemekler denemişim.
de yazmaya zaman bulamamışım.
Bak işte şimdi de internet gitti...........
4 Mayıs 2011 Çarşamba
8 Nisan 2011 Cuma
BUGÜN CUMA
Yeni bir cuma geldi.Ne eskiler gibi ,ne de gelecek cumalar gibi.Buda ayrı bir cuma işte.
Kimileri için hafta sonu .İki gün dinlenme.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Şöyle alıp başımı çıksam sokaklara,Dağ tepe bayır yürüsem.Gezsem.Derin derin solusam havayı.
Bıkana kadar seyretsem sonsuz maviliği gökyüzünde.Deniz kenerında durup sonsuzluğun tadını çıkarsam dalgaların ritminde.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Huzur dolu akşamüzerleri olsa.Çay la beraber kek yediğim.Birde klasikler olsa okuduğum.Tabiki birde müzik...Anılarımıda yazmaya başlarım .Paylaşayım diye
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Tasedüflermi belirler geleceğimizi yoksa bilemediğimiz kadermi?
Ya da kader kendi elimizdemi.İstediğimiz gibi şekillendireceğimiz.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Bir gerçek varki demiyelim.Gerçeklerin ardı gelmez.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
En fenası da şimdilerde.Fukuşima yanar dağı.Yani santral.Sürekli sızıntısı olan.
Kimileri için hafta sonu .İki gün dinlenme.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Şöyle alıp başımı çıksam sokaklara,Dağ tepe bayır yürüsem.Gezsem.Derin derin solusam havayı.
Bıkana kadar seyretsem sonsuz maviliği gökyüzünde.Deniz kenerında durup sonsuzluğun tadını çıkarsam dalgaların ritminde.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Huzur dolu akşamüzerleri olsa.Çay la beraber kek yediğim.Birde klasikler olsa okuduğum.Tabiki birde müzik...Anılarımıda yazmaya başlarım .Paylaşayım diye
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Tasedüflermi belirler geleceğimizi yoksa bilemediğimiz kadermi?
Ya da kader kendi elimizdemi.İstediğimiz gibi şekillendireceğimiz.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Bir gerçek varki demiyelim.Gerçeklerin ardı gelmez.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
En fenası da şimdilerde.Fukuşima yanar dağı.Yani santral.Sürekli sızıntısı olan.
4 Nisan 2011 Pazartesi
BEŞİKTAŞ KIZ LİSESİ
Eski adı buydu...
Ben sevgili babamın mesleği gereği okul hayatım boyunca epeyce yer değiştirdim.
Ankara dan sonra İstanbul
Dönem ortasında geldiğim bu güzel lisede birbuçuk yıl geçirdim.
Birhayli de sıkıntı.Derslere uyum,arkadaşlara uyum derken ...Yıllar sonra okulda mezunlarla görüştük.
Meğer zaman ne de çoook geçmiş.Herbirimizde de izler bırakarak.
Ama deniz gene aynı.Değişmemiş....
Güzelim boğaz da
Bir de okulun merdivenleri....
Ben sevgili babamın mesleği gereği okul hayatım boyunca epeyce yer değiştirdim.
Ankara dan sonra İstanbul
Dönem ortasında geldiğim bu güzel lisede birbuçuk yıl geçirdim.
Birhayli de sıkıntı.Derslere uyum,arkadaşlara uyum derken ...Yıllar sonra okulda mezunlarla görüştük.
Meğer zaman ne de çoook geçmiş.Herbirimizde de izler bırakarak.
Ama deniz gene aynı.Değişmemiş....
Güzelim boğaz da
Bir de okulun merdivenleri....
31 Mart 2011 Perşembe
BAHAR GELDİ!
Bak, işte koruya bahar geldi.
Şu koşuşturmalı,savaşların hala sürdüğü
cinayetlerin işlendiği, yalan dünyada içimiz azda olsa huzur doldu.
Geçmişi bugünü ve yarınıyla korudaki ağaçlar hep aynı döngüdeler.Kışın kuruyup dökülen yapraklar,baharda çiçek açan dallar.Yazında sararıp solan otlar.
Yaşam içgüdüsü her bir yanda sarıp sarmalıyor insanı.Herşey hep kötüye gidiyor gibi gelse de iyimserlik rüzgarları yüreklerde gene de esiyor.
Bak işte koruya ,baharda geldi.Havadan sudan çiçekden böcekten söz etmek en güzeli.Bu güzelim bahar aylarında iyimserlikle dolduralım yüreklerimizi.Karamsarlık bize ne getirir ki?
Bak bloglarda açıldı.Japonlar radyasyon yayan santralin üzerini de örteceklermiş!
Şu erik ağacının bembeyaz çiçeği nasılda güzel.Bu da içimize bir damlada olsa su serpmiyorsa ne yapalım şimdi?
Şu koşuşturmalı,savaşların hala sürdüğü
cinayetlerin işlendiği, yalan dünyada içimiz azda olsa huzur doldu.
Geçmişi bugünü ve yarınıyla korudaki ağaçlar hep aynı döngüdeler.Kışın kuruyup dökülen yapraklar,baharda çiçek açan dallar.Yazında sararıp solan otlar.
Yaşam içgüdüsü her bir yanda sarıp sarmalıyor insanı.Herşey hep kötüye gidiyor gibi gelse de iyimserlik rüzgarları yüreklerde gene de esiyor.
Bak işte koruya ,baharda geldi.Havadan sudan çiçekden böcekten söz etmek en güzeli.Bu güzelim bahar aylarında iyimserlikle dolduralım yüreklerimizi.Karamsarlık bize ne getirir ki?
Bak bloglarda açıldı.Japonlar radyasyon yayan santralin üzerini de örteceklermiş!
Şu erik ağacının bembeyaz çiçeği nasılda güzel.Bu da içimize bir damlada olsa su serpmiyorsa ne yapalım şimdi?
23 Mart 2011 Çarşamba
oh be
Günlerin akışı altında,neler olduğunu farkına varmadan martın 23 üne gelmişiz.Yaaa
Bir de baktım ki bloglar açılmış.
Yani artık yazabilirim.
OH BE
Bir de baktım ki bloglar açılmış.
Yani artık yazabilirim.
OH BE
3 Mart 2011 Perşembe
25 Şubat 2011 Cuma
ANA KUCAĞI
Ege de günbatımında kızımla oğlum
Bir gün arkadaşımdan mail aldım.VE hayatım değişti! Demeyeceğim….
Çocuklarla ilgili bir şeyler yazarmısın dedi.Nasıl yani dedim …
Seve seve. Onlardan söz ederken başka boyuta olurum.Kendimden geçerim.Herkes gibi ben de çocuklarımı çook severim.Onlar ki benim hayata açılan pencerelerim.Herşeyim
Ve başladım yazmaya.Bir gecede bitti.Sonra düzeltmeleri falan .Günleeer geçti..
Bir cumartesi günü(5 mayıs 2010)ertesi gün de anneler günüydü.
Zil çaldı.Kim o dedim
Kargo …Herhalde bizimkilerin anneler günü süprizi diye de heyecanlandım. doğrusu.
Gelen kargoyu heyecanla açtım.Bir kitaptı!
“ANA KUCAĞI”
ANNELERİN KALEMİNDEN
ECE GÖKYAR
Coşkuyla karışık sevinç,merakla karışık heyecan duydum.Bir solukta da bitirdim.Ama önce 170.sayfayı okudum.(benim yazdıklarım )
işte böyle güzel bir anneler günü anısı...
Yarın, bu güzel yağmurlu günde sevgili Ecenin imza gününe gideceğim.(Urbanitas Kitap evi.Gümüşsuyu)
Biri kızıma diğeri oğluma, kitaplarını imzalatacağım.
Sağ ol ECE.
Bir gün arkadaşımdan mail aldım.VE hayatım değişti! Demeyeceğim….
Çocuklarla ilgili bir şeyler yazarmısın dedi.Nasıl yani dedim …
Seve seve. Onlardan söz ederken başka boyuta olurum.Kendimden geçerim.Herkes gibi ben de çocuklarımı çook severim.Onlar ki benim hayata açılan pencerelerim.Herşeyim
Ve başladım yazmaya.Bir gecede bitti.Sonra düzeltmeleri falan .Günleeer geçti..
Bir cumartesi günü(5 mayıs 2010)ertesi gün de anneler günüydü.
Zil çaldı.Kim o dedim
Kargo …Herhalde bizimkilerin anneler günü süprizi diye de heyecanlandım. doğrusu.
Gelen kargoyu heyecanla açtım.Bir kitaptı!
“ANA KUCAĞI”
ANNELERİN KALEMİNDEN
ECE GÖKYAR
Coşkuyla karışık sevinç,merakla karışık heyecan duydum.Bir solukta da bitirdim.Ama önce 170.sayfayı okudum.(benim yazdıklarım )
işte böyle güzel bir anneler günü anısı...
Yarın, bu güzel yağmurlu günde sevgili Ecenin imza gününe gideceğim.(Urbanitas Kitap evi.Gümüşsuyu)
Biri kızıma diğeri oğluma, kitaplarını imzalatacağım.
Sağ ol ECE.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)







